Slå mig

Det slog mig plötsligt när jag satt med min kaffekopp i handen att jag inte kan skilja på verklighet och dröm.
Drömmer jag nu? Alla dessa överdrifter... Men denna känslan har jag ofta, drömmer jag eller händer allt mig i verkligheten. Vad är egentligen skillnaden.
Nu ska jag packa en stor "BÖG" med grejer, vapen, färg och annat smått och gott.
Ha en strålande dag i detta regniga men ändock vackra Sverige.
Undrar  vart den nya Lasermannen befinner sig just nu? Vad tror du?
Kanske i Rosenbad...


Kommentarer
Eda

Tror han ligger i bagaget hos laserturken

2010-11-03 @ 13:07:56
Anna Auf Rubenstein

ha ha ha

2010-11-16 @ 10:42:52
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En DåReS Tankar

En aning annorlunda fotoblogg

RSS 2.0