nolla

hamnar alltid i längre perioder av melankoli.
Orkar inget. Skiter i det mesta. Bloggen känns som prioritet nr nada. Har inget kul lr vettigt att säga jag är hatisk och tråkig extremt tråkig. Sombody shoot me. Ensam jämt, precis självvalt egentligen men ändå... Kan ingen höra av sig för det... Typ ett sms... Hej hur mår du ska vi ta en fika behöver du hjälp med nåt. Sen Anna försvan gör jag ingenting. Jag träffar bara Jonas pratar bara med jonas och anna. Svarar inte när det ringer och är folkskygg. Fuck the world


Kommentarer
Anna Auf Rubenstein

du har makt att styra ditt liv dit du vill..gör något åt saken då..gå över och drick en flaska vin med Sofie tex ..henne vet du ju att du kan vara dig själv med..



jag är åxå rätt ensam..inget kul..

2011-01-07 @ 12:42:00
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En DåReS Tankar

En aning annorlunda fotoblogg

RSS 2.0