Just nu...

Negativa människor får mig att vilja kräkas. Jag är en sådan människa. Fast mer realist en pessimist...
We all have our ups and downs.
Idag ska jag till Vp (vuxen psyk) Under rådande sinnestillstånd kommer det att  kunna bli en intressant dag. Igår var jag inte pigg alls. Var nära att bryta ihop. Snapp,snapp!!!! VAKNA!!!
Vill komma ifrån den här tjocka dimman som omger mig vart jag än är. Så fort jag vaknar så finns den där och immar igen min syn. Vill bara skrika HJÄLP MIG!!!!!! Slith my wrist and put me out of my missory.
Tur man pendlar hela tiden. Dessa känslor kommer att gå över om bara nån minut eller så för att sedan komma tillbaka igen. Inte så farligt jag klarar mig. Är bara trött. Men planerar att vakna snart.


Kommentarer
Dr. Phil

Du får försöka glädjas över det som är mitt i mellan allt kaos..dina söta odrägliga små barn tex..och dina älskade systrar ;-) din kille..sen får du försöka göra saker tex sex partyt nu då..det vet jag att du börjar ångra och se som ett jobbigt moment bara..men det kommer bli hur kul som helst..gå hem eller bjud hem Sofie en kväll på ett glas vin..ha spå kväll eller skitsnackskväll..do something..du gräver ju bara ner dig längre o längre ner annars..



jaa det är mitt goda jävla dr phil råd till dig.

2010-11-18 @ 11:40:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En DåReS Tankar

En aning annorlunda fotoblogg

RSS 2.0