Kändis runkar


Jag skiter fullständigt i hur många det är som läser och hur min blogg ser ut, tänker inte ödsla tid på design på en blogg där jag skriver mina spännande, mogna och helt normala tankar.  Just nu har jag avslutat min biceps träning och jag måste säga att min kropp är riktigt snygg. Brukade inte gilla för mycket muskler förut men det passar mig.
Runkade framför spegeln förut... Det var skönt! Hjälpte mig att slappna av igen och min huvudvärk som har hållit i sig sen i morse släppte faktiskt...


Kommentarer
Eda

Underbart!!!!

2010-11-02 @ 17:46:31
Anonym

Mer självtillfredsställelse åt folket

2010-11-03 @ 12:53:22
Anna Auf Rubenstein

ha ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaa

2010-11-16 @ 10:47:24
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En DåReS Tankar

En aning annorlunda fotoblogg

RSS 2.0