Bitterfitta?

Helvete är ett starkt ord som passar perfekt just nu.
Känner mig bitter... Arg trött och less så här på morgonkvisten. Men tar jag mig en snus och lite kaffe så kommer jag må bättre snart.
Får absolut inte missa våra bästa år som är så ruskigt spännande just nu.
Har funderat över en sak. Är det bara jag som blir grinig om jag inte får sex så ofta som jag vill? Helst minst en gång om dagen! Nu bör tilläggas att det inte är därför jag är på dåligt humör denna morgon!! Men ofta annars så blir jag på mycket pissigt humör om jag inte får mig nåt...
De har fångat lasermannen nu. Han var tydligen en sån däringa basist!


Kommentarer
Anna Auf Rubenstein

snuskfia :-)

2010-11-16 @ 10:39:31
URL: http://dimones.blogg.se/hottstuff


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En DåReS Tankar

En aning annorlunda fotoblogg

RSS 2.0